Leave Your Message
Norme è Classificazioni di Packer

News

Norme è Classificazioni di Packer

2024-05-09 15:24:14

L'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO) è l'Istitutu Americanu di Petroleum (API) anu creatu un standard [riferimentu ISO 14310: 2001 (E) è Specificazione API 11D1 destinatu à stabilisce linee guida per i pruduttori è l'utilizatori finali in a selezzione, a fabricazione, u disignu. , è teste di laboratoriu di i numerosi tipi di imballatori dispunibuli nantu à u mercatu oghje. Forsi più impurtante, i normi stabiliscenu ancu un inseme minimu di parametri cù quale u fabricatore deve esse cumpletu per riclamà a conformità. U Standard Internaziunale hè strutturatu cù i requisiti sia per u cuntrollu di qualità sia per a verificazione di u disignu in classifiche. Ci sò trè gradi, o livelli, stabiliti per u cuntrollu di qualità è sei gradi (più un gradu speciale) per a verificazione di u disignu.
I standard di qualità varianu da u gradu Q3 à Q1, cù u gradu Q3 chì porta i requisiti minimi è Q1 chì delinea u più altu livellu di e prucedure di verificazione di l'ispezione è di a fabricazione. Disposizioni sò ancu stabilite per permette à l'utilizatori finali di mudificà i piani di qualità per risponde à a so applicazione specifica includendu bisogni supplementari cum'è "esigenze supplementari".
I sei gradi standard di validazione di cuncepimentu varianu da V6 à V1. V6 hè u gradu più bassu, è V1 rapprisenta u più altu livellu di teste. Un gradu V0 speciale hè statu inclusu per risponde à i criterii di accettazione speciale. U seguitu hè un breve riassuntu chì delinea i requisiti basi di i vari livelli di criteri di accettazione di prova.

Grade V6 fornitore / fabricatore definitu
Questu hè u puntu più bassu stabilitu. U livellu di prestazione in questu casu hè definitu da u fabricatore per i prudutti chì ùn rispondenu micca à i criterii di prova truvati in i gradi V0 à V5.

Test di liquidu di Grade V5
In questa qualità, l'imballatore deve esse stallatu in a carcassa di diametru internu massimu (ID) per quale hè valutata à a temperatura operativa massima cunsigliata. I paràmetri di prova richiedenu ch'ellu sia stabilitu cù a forza o pressione minima di packoff cum'è specificata da u fabricatore. A prova di pressione hè realizata cù acqua o oliu idraulicu à a massima di pressione differenziale di u packer. Dui inversioni di pressione à traversu l'uttellu sò necessarii, vale à dì chì deve esse dimustratu chì u packer mantene a pressione da sopra è sottu. I periodi di mantenimentu per ogni prova sò tenuti à esse un minimu di 15 minuti. À a fine di a prova, i packers recuperabili devenu esse capaci di esse eliminati da l'attrezzatura di prova utilizendu e prucedure di u so disignu previstu.

Test di liquidu Grade V4 + carichi assiali
In questu gradu, tutti i paràmetri coperti in u Grau V5 si applicanu. In più di passà i criteri V5, deve ancu esse dimustratu chì l'imballatore mantene a pressione differenziale in cumminazione cù carichi di compressione è di tensione, cum'è annunziate in l'envelope di rendiment di u fabricatore.

Test di liquidu di Grade V3 + carichi assiali + cicli di temperatura
Tutti i criteri di prova mandati in u Grade V4 s'applicanu à V3. Per ottene a certificazione V3, l'imballatore deve ancu passà una prova di ciclu di temperatura. In a prova di u ciclu di temperatura, l'imballatore deve mantene a pressione massima specificata à i limiti di temperatura superiore è inferiore in quale l'imballatore hè cuncepitu per travaglià. A prova hè cuminciata à a temperatura massima, cum'è in V4 è V5. Dopu avè passatu stu segmentu di a prova, a temperatura hè permessa di rinfriscà à u minimu, è una altra prova di pressione hè appiicata. Dopu avè passatu cù successu a prova di a bassa temperatura, u packer deve ancu passà una presa di pressione differenziale dopu chì a temperatura di a cellula di prova hè righjunta à a temperatura massima.

Test di gas Grade V2 + carichi assiali
I stessi parametri di prova utilizati in V4 s'applicanu à u Grade V2, ma u mediu di prova hè rimpiazzatu cù aria o nitrogenu. Una rata di fuga di 20 cm3 di gasu nantu à u periodu di mantene hè accettabile, però, a tarifa ùn pò micca aumentà durante u periodu di mantene.

Test di gas Grade V1 + carichi assiali + cicli di temperatura
I stessi parametri di prova utilizati in V3 s'applicanu à u Grade V1, ma u mediu di prova hè rimpiazzatu cù aria o nitrogenu. Simile à a prova V2, una rata di fuga di 20 cm3 di gasu nantu à u periodu di mantene hè accettabile, è a tarifa ùn pò micca cresce durante u periodu di mantene.
Test di Gas V0 di Gradu Speciale + Carichi Assiali + Ciclu di Temperature + Bubble Tight Gas Seal Questu hè un gradu di validazione speciale chì hè aghjuntu à risponde à e specificazioni di u cliente in quale hè necessariu un sigillo strettu di gas. I paràmetri di prova sò listessi di quelli per V1, ma ùn hè micca permessa una rata di fuga di gas durante u periodu di mantene.
Se un imballatore hè qualificatu per l'usu in un gradu più altu, pò esse cunsideratu adattatu per l'usu in qualsiasi di i gradi di validazione più bassi. Per esempiu, s'ellu hè pruvatu à u gradu V4, hè accettatu chì l'imballatore risponde o supera i requisiti di serviziu di l'applicazioni V4, V5 è V6.

L'imballatori di Vigor sò pruduciuti in stretta cunfurmità cù i normi API 11D1, è l'alta qualità di i prudutti hè stata ricunnisciuta da parechji clienti è hà righjuntu un pianu di cooperazione à longu andà cù Vigor. Sè site interessatu in i packers di Vigor o altri prudutti per a perforazione è a finitura, per piacè ùn esitate à cuntattateci per un supportu tecnicu prufessiunale.


Referenze
1.Intl. Std., ISO 14310, Petroleum and Natural Gas Industries-Downhole Equipment-Packers and Bridge Plugs, prima edizione. Rif. ISO 14310:2001 (E),(2001-12-01).
2.API Specification 11D1, Petroleum and Natural Gas Industries-Downhole Equipment-Packers and Bridge Plugs, prima edizione. 2002. ISO 14310: 2001.

ejbx