Leave Your Message
Sviluppu di Strumenta Indicatore Puntu Liberu (FPI).

Cunniscenza di l'industria

Sviluppu di Strumenta Indicatore Puntu Liberu (FPI).

2024-09-12

U Strumentu di Indicatore di Puntu Liberu (FPI) hè un strumentu chì identifica u puntu liberu in una stringa di pipa stuck. L'uttellu FPI misura u stretch in a pipa causata da a forza applicata. Un ingegnere di u filu attacherà l'utillita à u tubu di u tubu, dumandate à u rig per applicà una forza di trazione o torque, è l'uttellu indicà induve a pipa cumencia à stende. Questu hè u puntu liberu - sopra à questu, a pipa hè libera di spustà, mentre chì sottu à questu puntu, a pipa hè stuck.

Strumenti tradiziunali di punti gratuiti

Spessu chjamati strumenti legati, questi sò dotati di un strain gauge chì misura precisamente i picculi cambiamenti in l'allungamentu di u tubu, a compressione è u torque applicatu da a superficia da a piattaforma. U strain gauge, una volta stabilitu, hè ancoratu à u diametru internu di a pipa, senza ostaculi di l'influenza di u cable, è pò misurà l'allungamentu è a deviazione rotazionale. Tuttavia, i dati mandati à u pannellu di a superficia sò solu rapprisentanti di u statutu di tubi à a prufundità di u strain gauge. In cunseguenza, parechje stazioni di stazione deve esse realizatu per identificà accuratamente a prufundità à quale a pipa hè stuck. Ogni fermata di stazione necessita chì a piattaforma applicà stretch è torque per determinà u statutu di a pipa à a prufundità stabilita di l'indicatore di puntu liberu.

I Strumenti di Puntu Gratuitu di Nova Generazione

Per d 'altra banda, l'arnesi di a nova generazione Free Point prufittà di a pruprietà magnetoresistiva di l'acciaio. L'arnesi sò dotati di sensori chì alteranu a so resistenza in relazione à i campi magnetichi esterni è registranu i risultati. Cunnisciuta cum'è u Halliburton Free Point Tool (HFPT), identifica è registra u puntu induve a pipa hè appiccicata, presentandu e dati in un formatu di log digitalizata. L'HFPT richiede una sola applicazione di trazione o torque in fori di pozzi verticali dritti per induce stress in u tubu, chì mudifica e caratteristiche magnetiche di u materiale di u tubu sopra u puntu stuck. Queste dati sò poi registrati è registrati digitalmente, chì permettenu una rivisione è l'analisi più tardi di u puntu stuck.

A prucedura cù u novu strumentu

A prucedura cù u novu strumentu chjama dui passaghji di logging. U primu passu di logging registra magnetizazione nantu à a pipa cù a pipa in una cundizione di pesu neutru (a basa). U sicondu passu di logging registra magnetizazione cù a tensione o torque appiicata à a pipa. Quandu u torque o a tensione hè appiicata à a pipa chì pò esse allungata o torqued, i so proprietà magnetostrictive cambianu. Se una seccione di a pipa ùn pò micca esse allungata o torqued, l'effetti di magnetizazione restanu invariati. Hè per questu principiu chì u puntu liberu - a transizione trà u pipe chì pò è ùn pò micca esse stendu o torqued - hè facilmente identificatu per mezu di a paraguni di i dui passaghji di logging.

I metudi di determinazione di punti liberi precedenti necessitavanu una seria di misurazioni stazionarie cù a pipa in una cundizione di pesu neutru è dopu cù l'applicazione di stretch o torque è necessitava un espertu di ricuperazione di pipa altamente qualificatu in u locu. U novu metudu implica solu una superposizione di dui passaghji di logging prima è dopu chì a pipa hè stata allungata o torqued.

In ogni casu, i pozzi altamente deviati o horizontali ponu esse bisognu di tira o giri di torque supplementari per stressà a pipa abbastanza per identificà a prufundità di u pipa stuck. Ricurdativi, in tutti questi metudi, hè vitale per seguità attentamente i cambiamenti in a forza applicata è i cambiamenti resultanti in a pipa (stretch, twist, etc.). Inoltre, tutti questi metudi anu e so limitazioni, è i risultati ponu esse affettati da parechji fatturi, cum'è a temperatura, a fatigue di pipa, u pesu di fangu, etc. Per quessa, hè cruciale per interpretà i risultati cun prudenza è cunsultate cù prufessiunali sperimentati.

Stu metudu di impiegà l'uttellu FPI pò esse usatu in manu cù u metudu di calculu di stretchimentu per restringe u locu di stima di u puntu stuck. Riducerà u tempu è l'intervallu di logu necessariu per indicà accuratamente u locu esatta cù l'uttellu FPI.

Una volta chì u puntu di stuck hè determinatu, diverse strategie ponu esse impiegate per liberà a pipa, cumpresu l'usu di u fluidu di perforazione per riduce a pressione, u pumping à l'acidu, l'operazioni di scontri, o ancu a pipa severing in casi estremi. U metudu sceltu dependerà di e circustanze esatti di u pipe stuck.

U Memory Cement Bond Tool di Vigor hè specificamente cuncepitu per valutà l'integrità di u ligame di cimentu trà a carcassa è a furmazione. Per fà questu, misurà l'amplitude di u ligame di cimentu (CBL) utilizendu receptori vicinu posizionati à intervalli di 2 ft è 3 ft. Inoltre, utilizeghja un receptore luntanu à una distanza di 5-ft per ottene e misure di log di densità variabile (VDL).

Per assicurà una valutazione cumpleta, l'uttellu divide l'analisi in 8 segmenti angulari, cù ogni segmentu chì copre una sezione di 45 °. Questu permette una valutazione minuciosa à 360 ° di l'integrità di u cimentu, chì furnisce insights preziosi nantu à a so qualità.

Per quelli chì cercanu suluzioni persunalizati, offremu ancu un Strumentu di Bond Cement Sonic compensatu opzionale. Stu strumentu pò esse adattatu per risponde à esigenze specifiche è vanta un disignu di struttura compatta, chì risulta in una lunghezza generale più corta di a stringa di l'uttellu. Tali caratteristiche facenu particularmente adattatu per l'applicazioni di registrazione di memoria.

Per più infurmazione, pudete scrive à a nostra mailbox info@vigorpetroleum.com&marketing@vigordrilling.com

img (2).png